Terbongkar 4 produk online yang best

Produk Online

PRODUK ONLINE YANG BEST ANDA BOLEH JUAL!

Produk online ialah produk yang dijual atau ditawarkan melalui platform internet. Ini boleh termasuk pelbagai jenis produk, seperti pakaian, elektronik, makanan, barang kemas, buku dan banyak lagi. Pembelian produk online biasanya dibuat melalui laman web  atau aplikasi. Kelebihan utama jual produk online ni ialah kemudahan  pelbagai jenis produk yang kita boleh jual, TAPI SEBAIKNYA UNTUK PEMULAAN FOKUS PADA 1 PRODUK SAHAJA DAHULU UNTUK ONLINE.

Kepada anda yang baru sahaja ceburi dalam bidang perniagaan sudah tentu anda mahu mencari produk yang laris dan mudah untuk dijual online betul?  Sebenarnya semua produk kita boleh jual tapi sebaiknya anda fokus pada salah satu produk yang laris, tiada risiko, permintaan tinggi, modal rendah

Pastikan untuk pertama kali mahu jual produk di internet anda dapatkan perniagaan yang MODAL RENDAH. Belajar macam buat marekting dari modal yang rendah.

Tips memilih produk online.

1.Produk tersebut ada keunikkan
2.Produk tersebut tiada di jual di mall
3.Produk tersebut mesti boleh menyelesaikan masalah orang ramai
4.Produk tersebut mesti ada kelulusan kerajaan malaysia
5.Zero risiko dan Modal rendah

===============================================

Jum saya bongkarkan 4 produk online yang laris dan penuh permintaan orang ramai dan semua orang mesti kena ada.

1.Dish drop 

Produk online internet

Kenapa sabun pencuci pinggan ni?
Jawapan : Cecair Pencuci Pinggan Mangkuk Pekat DISH DROPS diperbuat daripada rumusan terbiodegradasikan yang baik terhadap alam sekitar, dan diuji oleh pakar dermatologi supaya lembut pada tangan. Cecair ini mengandungi aloe vera yang melembutkan dan melegakan, botani shiso yang antiradang dan asid alfa- hidroksi untuk melindungi tangan anda. Dapatkan pencuci pinggan yang berkesan dan mampu menghilangkan kotoran dengan hanya satu titik sahaja!
(sumber dari amway : https://www.amway.my/pdpcontent/MYBN/110488_bm.html)

Pencuci pinggan ini boleh digunakan untuk mencuci makanan juga! Biar betul?? YE, BETUL! Sebab ia adalah ‘SAFER CHOICE’
 ➡ Boleh digunakan untuk mencuci sayur dan buah
 ➡ Botol susu baby yang berkerak pon boleh rendam dalam dish drop ni. SELAMAT utk basuh botol susu baby, tak perlu beli pencuci botol susu khas yang lain dah. Kan dah lagi JIMAT kat situ
 ➡ Jimat berganda-ganda rupanya guna Dish Drops ni. 1L Dish Drops = 12 botol 500ml
(di bancuh) 😱. Tahan lama & berkesan!
 ➡ Dapat menghilangkan segala kekotoran dalam lubang sinki secara tak langsung apabila menggunakan Dish Drops ini.
 ➡ Sesuai digunakan oleh orang yang sensitif / alah dengan sabun sebab Dish Drops ni 100% organik tanpa bahan kimia.
PENCUCI SEMULAJADI & SELAMAT KEGEMARAN RAMAI
Sangat best & mudah untuk kegunaan harian anda di dapur
Sesuai untuk anda atau anda nak jual produk ini tiada bahan chemical!! 
======================================================
2.Deodorant 

Kenapa deodorant ini?

Jawapan : Deodoran & Anti Peluh Berbuli G&H PROTECT+ jernih dan cepat mengering; tidak meninggalkan tanda putih pada kulit atau pakaian. Dirumus untuk membantu mengurangkan kerengsaan yang boleh menyebabkan perubahan warna kulit, Deodoran & Anti Peluh Berbuli G&H PROTECT+ berkesan namun tidak kuat dan lembut pada kulit, memberikan perlindungan deodoran dan kebasahan sehingga 48 jam. Deodoran & Anti Peluh Berbuli G&H PROTECT+ dengan teknologi pengkapsulan eksklusif dan terbukti membebaskan letusan haruman yang segar apabila badan bergerak aktif walau pun selepas berjam-jam dipakai.

Rumusan G&H PROTECT+ mengandungi adunan perlindungan kulit yang dihasilkan secara semula jadi dan bahan botani seperti:
(i) Ekstrak Teh Putih – Teh Putih mengandungi salah satu jumlah antioksidan tertinggi yang ditemui dalam teh;
(ii) Mineral Semula Jadi – Membantu untuk mengeluarkan kotoran daripada kulit, meningkatkan tona kulit;
(iii) Ekstrak Bilberi – Kaya dengan sebatian yang bagus untuk anda dinamakan antosianin, memberikan anda pelbagai khasiat bermanfaat.

Sesuai untuk anda atau anda nak jual produk ini tiada bahan chemical!! 

 

3.Penapis air

Kenapa penapis air?

Jawapan : Anda mahukan sistem rawatan air yang dapat memberikan air minuman dengan rasa, bau dan kejernihan yang lebih baik? Sistem rawatan air eSpring dapat merawat sehingga 5,000 liter air atau boleh digunakan selama setahun antara penukaran penuras*. Penuras karbonnya pula dapat mengurangkan lebih daripada 140 kotoran yang berpotensi menjejaskan kesihatan dengan berkesan, dan ia juga mempunyai Lampu UV yang dapat memusnahkan sehingga 99.99% bakteria dan virus di dalam air minuman anda.

 

 

 

 

Anda wajib baca yang ini…

 

SISTEM PENAPIS AIR NO 1 DUNIA !
KENAPA SYARIKAT AMWAY SDN BHD X ADA JUAL SISTEM AIR PANAS / SEJUK????
Tapi kenapa mereka xbuat mcm tu??
SEBAB……
 ➡ Nak buat air panas, just perlu letak rod besi macam rod cerek elektrik tu ja pun. Cuma masalah dia, bila wujudnya rod besi di dalam tangki air yang sudah ditapis, akan wujud peluang untuk karat di dalam tangki tu dan bakteria juga boleh membiak. Dah cantik-cantik tapis, lepas tu biar pulak dia berkarat kat dalam tangki buat apa kan?
 ➡ Thats why eSpring tak ada TANGKI.. air eSpring yang dah ditapis tu terus keluar melalui saluran air dan kita boleh terus minum. Tak perlu masak air pun sebab eSpring ada teknologi UV Light yang dah dipatenkan untuk bunuh 99.9% bakteria dan virus dalam air tu.
 ➡  Thats why eSpring tak ada sistem panas sejuk sebab eSpring tak nak korbankan kualiti air demi kemudahan.
 ➡ Thats why eSpring ada cop NSFhttp://www.nsf.org/ )

 ➡  Thats why waktu banjir besar kat Thailand tahun2 sebelum nie, kerajaan Thai guna eSpring dan bukan brand lain untuk rawat air minum untuk para mangsa banjir

 

MENJIMATKAN:
=> hanya tukar filter setahun sekali atau 5000L tapisan, bermakna 1 liter air mineral espring kosnya hanyalah RM0.12 sen!
=> tak perlu maintenance, filter boleh ditukar sendiri setelah monitor tunjukkan ia perlu ditukar, SATU2nya teknologi seumpamanya
=> penggunaan elektrik hanya RM5 setahun kerana elektrik hanya diperlukan apabila air digunakan
=========================================================
BEZA E-spring dgn yg lain:
=>micro chip pintar mengawal & memberitahu setiap kerosakan / keadaan penapis dan bila perlu ditukar penapis
=> memastikan air 100% ditapis
=> tiada satu pon penapis lain menyenaraikan 140 kuman yg dibunuh, e spring ada UV light technology dan senarai ini. Satu2nya di duniapenapis lain kebanyakannya reverse osmosis, WHO telah mengeluarkan statement bahaya dan risiko meminum air RO kerana ia tidak mengandungi mineral langsung termasuk mineral penting spt kalsium, magnesium dan kalium.(sepanjang lawatan kami di Spanyol, itali, perancis mahupun Dubai tidak pernah ada RO water melainkan hanya air mineral sahaja-kenapa) sebb kesatuan eropah dan negara timur tengah menegah rakyat mereka meminum RO water) tapi eSpring akan menapis kuman dan pencemar serta mengekalkan mineral.

(sumber facebook)

 

4.Vitamin c
Kenapa vitamin c yang ini:
Jawapan : Nutrilite Bio C Plus All Day Formula mengandungi 500mg vitamin C setiap tablet, nilai pemakanan yang bersamaan dengan sejumlah besar buah-buahan. Bio C Plus All Day Formula memberikan anda sitrus bioflavonoid dan nutrien daripada ceri aserola yang ditanam dan dipetik dari ladang-ladang Nutrilite.
https://www.youtube.com/watch?v=-MpCPAvJewQ
(sumber : https://www.youtube.com/@FadzlyMohamad)
====================================================================
=======================================================================
4 produk yang di atas sesuai untuk anda yang baru mula perniagaan atau sudah memiliki perniagaan tapi nak buat pelbagai perniagaan. 4 produk ini adalah kegunaan harian manusia, dan ada keunikkan tersendiri, tiada chemical, zero risiko, bermakna anda tidak perlu fikirkan tentang masalah produk dan lain – lain anda hanya fokus pada MARKETING SAHAJA! Sebaiknya anda hubungi dengan mereka yang berpengalaman buat amway mereka lebih mahir dalam bidang tersebut. Atau anda berminat untuk hubungi saya pun boleh tiada masalah.
Terima kasih kepada anda telah baca artikel PRODUK ONLINE saya doakan anda semua dapat jumpa produk yang anda mahu jual di internet.
Advertisements

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!