Amway Cepat Kaya

Berniaga harini ini esoknya dah kaya, tidak semudah abc nak jadi seperti itu tapi  Anda perlu pelajari bagaimana untuk menjadi usahawan amway yang berjaya.

perniagaan direct selling ini sesuai kepada mereka yang ada minat atau niat nak berniaga jangka masa panjang, nak jadi founder produk mungkin perlukan masa yang agak lama untuk nak jalankan kerana di atas faktor modal yang tinggi, marketing, branding, ssm dan lain – lain lagi. Tapi dengan amway anda tidak perlu fikir tentang modal dan ssm.

Sering kita dengar syarikat direct selling adalah cepat kayakan orang atas betul ke? Sebenarnya tidak! anda perlu kaji terlebih dahulu sebaiknya anda kaji sistam mereka atau baca dahulu kelebihan  syarikat,  adakah syarikat tersebut berikan anda produk yang baik? sistem yang baik? plan marketing yang baik?.  Saya akan menceritakan tentang amway sahaja kerana ini adalah di atas pengalaman saya sertai syarikat amway untuk buat perniagaan selama 3 tahun.

Syarikat Amway bukan skim cepat kaya atau piramid seperti yang kita sangkakan.

Syarikat Amway adalah perniagaan jualan langsung yang sah yang telah beroperasi selama 60 tahun dan kini beroperasi di 100+ negara dan wilayah.  Dalam keputusan 1979 yang berkuat kuasa hari ini, Amway telah diiktiraf oleh Suruhanjaya Perdagangan Persekutuan Amerika Syarikat sebagai perniagaan jualan langsung yang sah yang pengedarnya menjual produk berkualiti kepada pengguna, dan di mana tiada sesiapa memperoleh pendapatan melainkan produk dijual. Peraturan ini digunakan oleh negara-negara di seluruh dunia kerana mereka menetapkan peraturan untuk industri jualan langsung.  Siapa buat dia dapat.

Bermaksud anda usaha lebih anda akan dapat lebih, dia tak sama macam kita bekerja, kita bekerja adalah sistem piramid, contoh saya kerja bawah manager, siapa yang kaya? sudah tentu manager saya betul?

Sistem amway ini adalah perniagaan siapa yang buat lebih ia akan dapat lebih. Didalam amway anda boleh ikuti langkah per langkah untuk mendapat income yang tinggi, Tak kira anda orang kaya atau orang miskin anda tetap bermula dengan 3% bermaksud dari bawah!!! untuk sertai semua orang sama sahaja Rm 60.00 ibarat anda sewa kedai.

contoh : Tahap yang anda boleh cuba target setiap bulan,
3 % – Rm 100.00 (tahap 1)
6% – Rm 600.00 (tahap 2)
9% – Rm 1,500.00 (tahap 3)
12% – Rm 2,500.00 (tahap 4)
18% – Rm 4,000.00 (tahap 5)
21% – Rm 6,000.00 (tahap 6)

Jadi anda target Rm berapa ribu dalam 1 bulan cuba anda komen di bawah ? saya doakan anda semua boleh mencapai 21% setiap bulan!

Advertisements

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!